Pacjent może skorzystać z konsultacji telefonicznych (tzw. teleporady) aby uzyskać poradę medyczną od internisty, pediatry, wybranych lekarzy specjalistów lub konsultacji online (za pośrednictwem aplikacji Skype) w celu uzyskania pomocy psychologicznej i terapeutycznej.
Specjaliści konsultują w ramach telemedycyny pacjentów, którzy odbyli co najmniej jedną wizytę osobistą u lekarza lub/i swoich stałych pacjentów posiadających aktualne wyniki badań w dokumentacji medycznej.
Specjalista skontaktuje się z pacjentem w wybranym, wcześniej ustalonym terminie.
Lekarz podejmuje 3 próby kontaktu z pacjentem.
O czasie konsultacji w ramach telemedycyny decyduje lekarz/specjalista.
Teleporada obejmuje:
Jeśli lekarz uzna, że pacjent potrzebuje wizyty bezpośredniej niezwłocznie pokieruje go na wizytę stacjonarną.
Pamiętaj o wcześniejszym przygotowaniu się do teleporady.
Pacjent powinien przygotować listę leków przyjmowanych na stałe oraz w obecnej chwili oraz wyniki badań wykonanych w ostatnim czasie. Można je przesłać przed teleporadą z prośbą o dołączenie ich do dokumentacji medycznej pacjenta aby lekarz miał do niej dostęp w trakcie teleporady.
Jak opłacić teleporadę?
Wybierz dogodny termin i godzinę, opłać przelewem teleporadę na rachunek Grapa Medica Sp. z o.o. w Santander Consumer Bank S.A. na numer 68 1090 1043 0000 0001 2370 2369 (w tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko pacjenta, datę wizyty lub nazwisko lekarza). Prześlij potwierdzenie jego realizacji na adres: rejestracja@grapamedica.pl
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty medycznej
Wykonaj test, posłuchaj podcastu, zapisz się na bezpłatne badania laboratoryjne.